FUNCTIE: Senior medewerker bedrijfsbureau
3B Wonen
Boterdorpseweg 20
2661AC Bergschenhoek
3B Wonen. Passend en dichtbij
3B Wonen is het aanspreekpunt voor iedereen die wil huren in de sociale sector in Lansingerland. Wij staan voor passend wonen voor mensen met een beperkt budget. Dichtbij betekent voor 3B Wonen dat zij in haar dienstverlening en klantbediening zoveel mogelijk aansluit en inspeelt op de wensen en behoeften van haar klanten en belanghouders.
Functie omschrijving
Senior medewerker bedrijfsbureau
die bouwt aan kwaliteit
36 uur per week
Het bedrijfsbureau van 3B Wonen bevindt zich in een transitiefase. Van een administratief georiënteerd bedrijfsbureau transformeren wij naar een organisatie die goede informatieproducten en heldere analyses levert, op grond waarvan het onderhoud efficiënter en effectiever kan worden gepland en uitgevoerd.
Wat ga je doen?
Als senior medewerker bedrijfsbureau lever je een centrale bijdrage aan deze verandering en ondersteun je directe collega’s die verantwoordelijk zijn voor de realisatie van het jaarprogramma, waaronder de projectleiders en de inkoper. Je voert ook audits uit op de uitgevoerde (nieuw)bouw- en onderhoudsprojecten waarin je samenwerkt met de andere medewerkers van het bedrijfsbureau zoals de controller en de senior medewerker financieel economische zaken.
Meer inhoudelijk vragen drie onderwerpen het komende jaar om de nodige aandacht:
Het optimaliseren van de informatievoorziening van de jaarschijf planmatig onderhoud.
Het moderniseren van de MJOB.
Het zorgdragen dat de basisgegevens vastgoed op orde komen.
Wat vragen wij?
Je hebt een technisch bedrijfskundige of financiële achtergrond op hbo-niveau met een sterk gevoel voor processen en informatievoorziening. Affiniteit met en kennis van bouwkunde is gewenst maar niet zonder meer noodzakelijk. Belangrijker is dat je in staat bent vraagstukken procesmatig te benaderen en te vertalen naar informatieproducten en heldere analyses en adviezen. Van daaruit ben je in staat om onderhouds- en vastgoedprocessen goed te doorgronden en te analyseren. Dit alles stelt hoge eisen aan je communicatieve,verbindings– en samenwerkingsvaardigheden. Je krijgt immers te maken met een grote diversiteit aan contacten zoals collega’s, management, leveranciers en ketenpartners.
Arbeidsvoorwaarden
Wij bieden
Een afwisselende baan in een informele organisatie met volop ruimte voor eigen inbreng, leuke collega’s en aandacht voor ontwikkeling en groei. De cao Woondiensten is van toepassing. De functie is ingeschaald in J (€ 3.566,- tot € 4.572,-) bij een fulltime dienstverband van 36 uur.
Het team
Het team Bedrijfsvoering bestaat uit de manager en 10 medewerkers met verschillende disciplines zoals bedrijfsadministratie, planning & control, informatisering en inkoop.
Solliciteren
Reageren
Spreekt de functie je aan en herken je jezelf in het geschetste profiel dan nodigen wij je uit vóór 28 mei 2017 te reageren via het online sollicitatieformulier.
Wil je meer informatie over deze functie? Neem dan vanaf 4 mei contact op met Ferry van der Pal, manager Bedrijfsvoering, op telefoonnummer (010) 313 55 41.
Jouw reactie wordt verwerkt door VHVV. Via hen ontvang je een ontvangstbevestiging en overige correspondentie. Onderdeel van de procedure is een assessment. Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.
Laatste nieuws
- 03-05-2024 16:51 De Jonge wil meer rijkshubs in de regio
- 03-05-2024 15:06 Heeneman & Partners koopt portefeuille maatschappelijk vastgoed
- 03-05-2024 14:32 Meld je nu aan voor de training ‘Klimaatrisico’s bij woningcorporaties’
- 03-05-2024 14:23 Rijschool huurt 1.945 m2 bedrijfsruimte in Nieuw-Vennep
- 03-05-2024 14:10 Jongerius Invest koopt kantoorpand in Houten voor transformatie
- 03-05-2024 14:02 Welk recht is van toepassing bij bestemmingsplan op aanvraag?
- 03-05-2024 13:29 Regulering van de huurwoningmarkt in deze tijd is uitponddroom voor beleggers
- 03-05-2024 13:23 Schrijf u in bij Solid Public en vervul de vastgoeduitdagingen van de publieke sector!
- 03-05-2024 12:57 RAI Amsterdam wil complex herontwikkelen en richt vennootschappen op
- 03-05-2024 11:52 Topvacature: Medewerker vastgoedsturing bij Woonstad Rotterdam
- 03-05-2024 11:17 Leiden huurt deel van zorgcentrum voor opvang Oekraïense vluchtelingen
- 03-05-2024 11:13 Gemeenteraad Haarlem stelt bestemmingsplan voor Beatrixplein vast
- 03-05-2024 11:00 Bedrijfsgebouw in Almere wisselt van eigenaar via onderhandse verkoop
- 03-05-2024 10:47 Bestemmingsplan voor ontwikkeling Schiedamse bedrijventerreinen 's-Graveland en Spaanse Polder onherroepelijk
- 03-05-2024 10:39 Dodewaard krijgt er zeker 180 woningen bij
- 03-05-2024 10:12 Reales koopt bedrijfsgebouw aan de Groningenhaven 1 in Nieuwegein
- 03-05-2024 08:45 Bedrijfscomplex in Deventer verkocht
- 03-05-2024 08:37 Co-working concept De Stadstuin huurt ruim 5.000 m2 in Dalton Office Park
- 02-05-2024 16:40 Bouwkavels tussen de landerijen te koop voor ontwikkeling of belegging
- 02-05-2024 16:39 ComfortZone Offices koopt en renoveert kantoor in Den Bosch
- 02-05-2024 14:55 Nobian huurt 1.280 m2 in The Gallery op de campus van de Universiteit Twente
- 02-05-2024 14:29 Conscious Hotels opent in voormalig Tivoli aan Oudegracht Utrecht
- 02-05-2024 14:20 4 politiebureaus onder de veilinghamer!
- 02-05-2024 12:13 BAM: Verliezen in het VK maar relaxte ceo Joosten ziet positieve signalen op Nederlandse woningmarkt
- 02-05-2024 12:11 Omzet Trebbe in 2023 licht gedaald
- 02-05-2024 11:40 Financieringsgilde en nieuwe vastgoedfinancier Vitru zoeken samen naar de best passende oplossing voor de klant
Reacties
Om te kunnen reageren moet u zijn ingelogd. Klik hier om in te loggen.