FUNCTIE: Verhuurmedewerker / woonconsulent M/V

REBO Vastgoed Management BV 
Melissekade 63 
3544 CT Utrecht 
030-6866260 
Website 

Met activiteiten op het gebied van onroerend goed en aanverwante diensten als makelaardij, property management en de administratie van vereniging van eigenaren verovert de REBOgroep een steeds groter marktaandeel. De 79 medewerkers werken vanuit zeven kantoren in Midden- en Oost-Nederland. REBOgroep is op zoek naar een nieuwe collega (fulltime, m/v) voor haar business unit REBO Vastgoed Management BV te Utrecht.

Functie omschrijving

Als verhuurmedewerker bij REBO Vastgoed Management (op ons kantoor in Utrecht) ben je het aanspreekpunt voor onze potentiële huurders. Indien een woninghuurder de huur opzegt, behandel je de huuropzegging en voert de mutatie door in het systeem, tevens wordt een verhuurdossier aangemaakt. Daarna zet je de woning in de markt, middels de daarvoor bestemde internetsites en sociale media. Je onderhoudt de contacten met geïnteresseerden en biedt de woning aan, je voert een intake gesprek met de potentiële huurder en je doet een bezichtiging ter plaatse in een lege woning.
Indien de potentiële huurder gebruikt maakt van de huuraanbieding wikkel je de verhuurtransactie af door alle benodigde stukken op te maken en door het invoeren in de systemen. Je plant in overleg met je collega een sleuteloverdracht. Deze sleuteloverdracht verricht je collega. Klantentevredenheid is een belangrijk onderdeel van je functie, de potentiele huurder ervaart jou als een toegevoegde waarde doordat je een optimale, adequate en kwalitatieve dienst verleent.

Taken en verantwoordelijkheden
rechtstreeks en regelmatig contact met woninghuurders;
voert zelfstandig, met inachtneming van de aanwezige standaardprocedures die binnen de organisatie gelden, de correspondentie;
het doen van intakes en huuraanbiedingen;
het houden van bezichtigingen;
het opstellen van huurovereenkomsten;
beoordelen van inschrijfformulieren;
account manager adviseren bij leegstand;
organiseren, plannen en bijwonen van open huis;
telefonisch en persoonlijk contact met potentiele huurders;
verrichten van diverse administratieve taken;
etc.

Wat vragen wij?
Je hebt HBO werk- en denk niveau, opleiding HBO Vastgoed en Makelaardij of gelijkwaardig. Je bent in het bezit van een rijbewijs en auto. Je bent commercieel en administratief sterk onderlegd en je bent commercieel, dienstverlenend en georganiseerd. Je hebt goede sociale vaardigheden. Je bent woonachtig in de regio Utrecht / Amersfoort.

Wat bieden wij?
Een uitdagende baan in een dynamische branche binnen een onderneming met een ondernemende bedrijfscultuur. Een functie binnen een jong en gedreven team met vrijheid en daaraan gerelateerde verantwoordelijkheden. Naast een goed salaris ontvang je 8% vakantiegeld, pensioenregeling en 26 vakantiedagen (op basis van full time), jaarcontract.

Als verhuurmedewerker bij REBO Vastgoed Management (op ons kantoor in Utrecht) ben je het aanspreekpunt voor onze potentiele huurders. Indien een woninghuurder de huur opzegt, behandel je de huuropzegging en voert de mutatie door in het systeem, tevens wordt een verhuurdossier aangemaakt. Daarna zet je de woning in de markt, middels de daarvoor bestemde internetsites en sociale media. Je onderhoudt de contacten met geïnteresseerden en biedt de woning aan, je voert een intake gesprek met de potentiele huurder en je doet een bezichtiging ter plaatse in een lege woning.
Indien de potentiele huurder gebruikt maakt van de huuraanbieding wikkel je de verhuurtransactie af door alle benodigde stukken op te maken en door het invoeren in de systemen. Je plant in overleg met je collega een sleuteloverdracht. Deze sleuteloverdracht verricht je collega. Klantentevredenheid is een belangrijk onderdeel van je functie, de potentiele huurder ervaart jou als een toegevoegde waarde doordat je een optimale, adequate en kwalitatieve dienst verleent.

Taken en verantwoordelijkheden

rechtstreeks en regelmatig contact met woninghuurders;
voert zelfstandig, met inachtneming van de aanwezige standaardprocedures die binnen de organisatie gelden, de correspondentie;
het doen van intakes en huuraanbiedingen;
het houden van bezichtigingen;
het opstellen van huurovereenkomsten;
beoordelen van inschrijfformulieren;
account manager adviseren bij leegstand;
organiseren, plannen en bijwonen van open huis;
telefonisch en persoonlijk contact met potentiele huurders;
verrichten van diverse administratieve taken;
etc.

Wat vragen wij?
Je hebt HBO werk- en denk niveau, opleiding HBO Vastgoed en Makelaardij of gelijkwaardig. Je bent in het bezit van een rijbewijs en auto. Je bent commercieel en administratief sterk onderlegd en je bent commercieel, dienstverlenend en georganiseerd. Je hebt goede sociale vaardigheden. Je bent woonachtig in de regio Utrecht / Amersfoort.

Arbeidsvoorwaarden

Wat bieden wij?
Een uitdagende baan in een dynamische branche binnen een onderneming met een ondernemende bedrijfscultuur. Een functie binnen een jong en gedreven team met vrijheid en daaraan gerelateerde verantwoordelijkheden. Naast een goed salaris ontvang je 8% vakantiegeld, pensioenregeling en 26 vakantiedagen (op basis van full time), jaarcontract.

Solliciteren

Interesse?
Voor inlichtingen over deze functie kun je contact opnemen met Sander Veldman op telefoonnummer 0570 612 752. Je gemotiveerde sollicitatiebrief en uitgebreide curriculum vitae kun je zenden aan Ineke Jansen: i.jansen@rebogroep.nl



Reacties


Laatste nieuws