FUNCTIE: Verhuurmedewerker / woonconsulent M/V
REBO Vastgoed Management BV
Melissekade 63
3544 CT Utrecht
030-6866260
Website
Met activiteiten op het gebied van onroerend goed en aanverwante diensten als makelaardij, property management en de administratie van vereniging van eigenaren verovert de REBOgroep een steeds groter marktaandeel. De 79 medewerkers werken vanuit zeven kantoren in Midden- en Oost-Nederland. REBOgroep is op zoek naar een nieuwe collega (fulltime, m/v) voor haar business unit REBO Vastgoed Management BV te Utrecht.
Functie omschrijving
Als verhuurmedewerker bij REBO Vastgoed Management (op ons kantoor in Utrecht) ben je het aanspreekpunt voor onze potentiële huurders. Indien een woninghuurder de huur opzegt, behandel je de huuropzegging en voert de mutatie door in het systeem, tevens wordt een verhuurdossier aangemaakt. Daarna zet je de woning in de markt, middels de daarvoor bestemde internetsites en sociale media. Je onderhoudt de contacten met geïnteresseerden en biedt de woning aan, je voert een intake gesprek met de potentiële huurder en je doet een bezichtiging ter plaatse in een lege woning.â¨Indien de potentiële huurder gebruikt maakt van de huuraanbieding wikkel je de verhuurtransactie af door alle benodigde stukken op te maken en door het invoeren in de systemen. Je plant in overleg met je collega een sleuteloverdracht. Deze sleuteloverdracht verricht je collega. Klantentevredenheid is een belangrijk onderdeel van je functie, de potentiele huurder ervaart jou als een toegevoegde waarde doordat je een optimale, adequate en kwalitatieve dienst verleent.
Taken en verantwoordelijkheden
rechtstreeks en regelmatig contact met woninghuurders;
voert zelfstandig, met inachtneming van de aanwezige standaardprocedures die binnen de organisatie gelden, de correspondentie;
het doen van intakes en huuraanbiedingen;â¨het houden van bezichtigingen;
het opstellen van huurovereenkomsten;
beoordelen van inschrijfformulieren;
account manager adviseren bij leegstand;
organiseren, plannen en bijwonen van open huis;
telefonisch en persoonlijk contact met potentiele huurders;
verrichten van diverse administratieve taken;
etc.
Wat vragen wij?
Je hebt HBO werk- en denk niveau, opleiding HBO Vastgoed en Makelaardij of gelijkwaardig. Je bent in het bezit van een rijbewijs en auto. Je bent commercieel en administratief sterk onderlegd en je bent commercieel, dienstverlenend en georganiseerd. Je hebt goede sociale vaardigheden. Je bent woonachtig in de regio Utrecht / Amersfoort.
Wat bieden wij?
Een uitdagende baan in een dynamische branche binnen een onderneming met een ondernemende bedrijfscultuur. Een functie binnen een jong en gedreven team met vrijheid en daaraan gerelateerde verantwoordelijkheden. Naast een goed salaris ontvang je 8% vakantiegeld, pensioenregeling en 26 vakantiedagen (op basis van full time), jaarcontract.
Als verhuurmedewerker bij REBO Vastgoed Management (op ons kantoor in Utrecht) ben je het aanspreekpunt voor onze potentiele huurders. Indien een woninghuurder de huur opzegt, behandel je de huuropzegging en voert de mutatie door in het systeem, tevens wordt een verhuurdossier aangemaakt. Daarna zet je de woning in de markt, middels de daarvoor bestemde internetsites en sociale media. Je onderhoudt de contacten met geïnteresseerden en biedt de woning aan, je voert een intake gesprek met de potentiele huurder en je doet een bezichtiging ter plaatse in een lege woning.â¨Indien de potentiele huurder gebruikt maakt van de huuraanbieding wikkel je de verhuurtransactie af door alle benodigde stukken op te maken en door het invoeren in de systemen. Je plant in overleg met je collega een sleuteloverdracht. Deze sleuteloverdracht verricht je collega. Klantentevredenheid is een belangrijk onderdeel van je functie, de potentiele huurder ervaart jou als een toegevoegde waarde doordat je een optimale, adequate en kwalitatieve dienst verleent.
Taken en verantwoordelijkheden
rechtstreeks en regelmatig contact met woninghuurders;
voert zelfstandig, met inachtneming van de aanwezige standaardprocedures die binnen de organisatie gelden, de correspondentie;
het doen van intakes en huuraanbiedingen;â¨het houden van bezichtigingen;
het opstellen van huurovereenkomsten;
beoordelen van inschrijfformulieren;
account manager adviseren bij leegstand;
organiseren, plannen en bijwonen van open huis;
telefonisch en persoonlijk contact met potentiele huurders;
verrichten van diverse administratieve taken;
etc.
Wat vragen wij?
Je hebt HBO werk- en denk niveau, opleiding HBO Vastgoed en Makelaardij of gelijkwaardig. Je bent in het bezit van een rijbewijs en auto. Je bent commercieel en administratief sterk onderlegd en je bent commercieel, dienstverlenend en georganiseerd. Je hebt goede sociale vaardigheden. Je bent woonachtig in de regio Utrecht / Amersfoort.
Arbeidsvoorwaarden
Wat bieden wij?
Een uitdagende baan in een dynamische branche binnen een onderneming met een ondernemende bedrijfscultuur. Een functie binnen een jong en gedreven team met vrijheid en daaraan gerelateerde verantwoordelijkheden. Naast een goed salaris ontvang je 8% vakantiegeld, pensioenregeling en 26 vakantiedagen (op basis van full time), jaarcontract.
Solliciteren
Interesse?
Voor inlichtingen over deze functie kun je contact opnemen met Sander Veldman op telefoonnummer 0570 612 752. Je gemotiveerde sollicitatiebrief en uitgebreide curriculum vitae kun je zenden aan Ineke Jansen: i.jansen@rebogroep.nl
Laatste nieuws
- 31-05-2024 16:50 Regiokantoor BPD Zuid verhuist naar Melkfabriek in De Caai in Eindhoven
- 31-05-2024 16:09 Nieuwe winkel 'Jouw Plekje' opent binnenkort in Zoetermeer
- 31-05-2024 15:46 Van Zeeburg Luimes & Lebbink Makelaars sluit zich aan bij Ten Hag Makelaars
- 31-05-2024 15:30 BPI Vastgoed verkoopt veertien bedrijfsunits in Oud-Beijerland
- 31-05-2024 14:25 Colliers versterkt kantorenteam met drie nieuwe medewerkers
- 31-05-2024 11:56 Ekowood Houses: 'Niet het wiel opnieuw uitvinden, maar concept perfectioneren'
- 31-05-2024 11:30 Michiel de Bruine wordt nieuwe coo van Vesteda
- 31-05-2024 11:20 Altera contracteert P1 voor parkeerbeheer in Houten
- 31-05-2024 10:58 Na bezwaren aanpassingen aan nieuwbouwproject Horsterhoeve in Ermelo
- 31-05-2024 10:44 Plannen voor 124 nieuwe woningen in Gilze en Rijen
- 31-05-2024 10:21 KCI the Engineers verhuist naar kantoorgebouw in Rotterdam Brainpark II
- 31-05-2024 10:18 Koffiemerk Wakuli opent drie nieuwe winkels
- 31-05-2024 10:16 Bestemmingsplan voormalige Pendorp in Alkmaar klaar voor vaststelling
- 31-05-2024 10:07 Diederick de Vidal de St. Germain naar Kroonenberg Groep
- 31-05-2024 09:44 Trainingscomplex ADO Den Haag verhuist definitief naar Zuiderpark
- 31-05-2024 06:00 Radio VJ: Bart Vink (gemeente Amsterdam): ‘Wij doen ons best om zo min mogelijk regels op te leggen’
- 30-05-2024 18:12 Provincie Zuid-Holland ziet af van betaalbaarheidseis van 40 procent sociaal
- 30-05-2024 16:36 Uitspraak Hoge Raad in box 3-zaken op 6 juni
- 30-05-2024 16:14 7.800 m2 huur verlengd in H-Park Hilversum
- 30-05-2024 15:47 DGBC lanceert handreiking over scope 3-emissies voor bouwsector
- 30-05-2024 14:20 Flexwoningen bieden dé oplossing voor knellende huisvestingsvragen
- 30-05-2024 12:47 Storebox huurt 335 m2 bedrijfsruimte in Rotterdam
- 30-05-2024 12:33 Raad van State geeft groen licht voor 1150 woningen in HiIversum
- 30-05-2024 12:27 Komende twintig jaar 60.000 woningen op grond Rijksvastgoedbedrijf in Flevoland
- 30-05-2024 12:03 D-reizen opent winkel in Marktveldplein in Vught
- 30-05-2024 11:43 Altera's research manager Kees van der Meulen met pensioen
Reacties
Om te kunnen reageren moet u zijn ingelogd. Klik hier om in te loggen.