FUNCTIE: Projectleider / Adviseur Strategisch Vastgoed

Siza 
Kemperbergerweg 139e 
6816 RP Arnhem 
06-10564465 
Website 

Functie omschrijving

Projectleider / Adviseur Strategisch Vastgoed
32 – 36 uur per week

De afdeling
Strategisch Vastgoed is verantwoordelijk voor de nieuwbouw, verbouw en renovatie van de locaties van Siza. In de komende jaren staan een flink aantal projecten op de planning, waarvan enkele inmiddels zijn gestart. In de projecten zijn thema’s als het zorgconcept, duurzaamheid, flexibiliteit, innovatie en ook de uitstraling van het gebouw zeer van belang. Vanwege het toegenomen aantal projecten is de afdeling Strategisch Vastgoed op zoek naar uitbreiding van het team.

Werkzaamheden
Als vastgoedadviseur geef je advies en doe je verslag aan de manager Strategisch Vastgoed. Je bent verantwoordelijk voor:

  • het soepel en procesmatig laten verlopen (bijvoorbeeld GOTIK) van de verschillende bouwkundige projecten, nieuwbouw en renovaties;
  • het begeleiden van een project vanaf de initiatieffase tot de realisatiefase als gedelegeerd opdrachtgever van de manager Strategisch Vastgoed / raad van bestuur. Wanneer je projecten ook in de realisatiefase kunt begeleiden, is dat een pre;
  • ondersteuning in het ontwikkelen van een visie op de zorg, vanuit jouw kennis op gebied van zorgvastgoed;
  • de financiële bewaking van de diverse projecten en het onderhouden van contacten met verhuurders, woningcorporaties en contractbeheer-huurcontracten;
  • het beoordelen van offertes op bouwkundige, installatietechnische en commerciële aspecten en geeft hieraan opvolging naar de budgettair verantwoordelijke voorzien van een advies;
  • het afstemmen van de planning van uit te voeren werkzaamheden met de intern – en extern betrokken partijen, je bent hierbij in staat om aanbestedingen te organiseren;
  • je voert overleg met en geeft advies aan de desbetreffende regiomanagers uit de zorg (accountschap).
  • kwaliteitsbewaking op uitgevoerde werkzaamheden en levert een bijdrage aan het continu verbeteren van de vastgoedprocessen m.b.t. de bouwprojecten en overdracht naar vastgoedbeheer bij gereed komen van de projecten;
  • vanuit jouw kennis op gebied van zorgvastgoed, ondersteunen in het ontwikkelen van een visie op de zorg.

Functie-eisen

  • Je hebt een afgeronde opleiding hbo of TU, studierichting bouwkunde is een pre.
  • 3 tot 10 jaar ervaring met het ontwerp en de realisatie van nieuwbouw– en/of renovatieprojecten als adviseur of projectleider.
  • Ervaring met projectmatig werkenprojectmanagement in een multidisciplinaire setting is noodzakelijk en dit kun je ook overbrengen aan je teamgenoten.
  • Je hebt kennis en inzicht in regels/procedures en diverse werkmethoden en –technieken, zoals het Bouwbesluit en wettelijke normeringen.
  • Je hebt kennis en ervaring met het opstellen van business cases (haalbaarheidsstudies) en Programma’s van Eisen.
  • Je hebt constructief en installatietechnisch inzicht, waardoor je hiaten voorkomt tussen de bouwkundige, constructieve en installatietechnisch ontwerpen.
  • Je hebt kennis van en ervaring met het opstellen van contracten met bijvoorbeeld UAVDNR etc.
  • Je hebt oog voor ontwikkelingen in de bouw zoals duurzaamheid, flexibiliteit, (zorg)innovaties, domotica die van belang (kunnen) zijn voor de doelstellingen van Siza.
  • Je bent zelfverzekerd en hebt een enthousiaste, daadkrachtige en proactieve houding.
  • Je beschikt over goede contactuele en communicatieve vaardigheden en je bent klantvriendelijk.

Siza
Siza biedt ondersteuning en zorg aan mensen met een lichamelijke, verstandelijke of meervoudige beperking en aan mensen met een aan autisme verwante stoornis of niet aangeboren hersenletsel. De dienstverlening van Siza loopt uiteen van ondersteuning thuis tot aan 24-uurs zorg in een woongroep en van behandeling tot en met begeleiding naar werk. Siza ondersteunt op die momenten dat het nodig is en daagt mensen uit om hun grenzen waar mogelijk te verleggen. Bij Siza werken 2500 medewerkers die zorg en ondersteuning bieden aan ruim 3500 mensen. Siza heeft 150 locaties verspreid over Gelderland en Brabant.

Arbeidsvoorwaarden

Ben jij innovatief, dynamisch en flexibel en bovendien geïnteresseerd in het bouwen in de zorg? Ben jij enthousiast en weet je van aanpakken? Vind jij het een uitdaging om te werken in een dynamische organisatie? Dan zijn wij op zoek naar jou!

De arbeidsvoorwaarden worden vastgesteld op basis van de cao Gehandicaptenzorg. Wij zoeken iemand voor 32 – 36 uur per week. De vacature is in eerste instantie voor de duur van één jaar.

Solliciteren

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Maaike Schouten-Goossens, via telefoonnummer 06-10564465. Of kijk op www.siza.nl voor meer informatie over de organisatie.

Heb je belangstelling voor de functie, reageer dan vóór woensdag 19 april 2017 via het online sollicitatieformulier.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.



Reacties


Laatste nieuws