Wat zijn de voordelen van een full service kantooroplossing?
De term ‘full service kantooroplossing’ hoor je steeds vaker en WehaveAnyspace krijgt er steeds meer vraag naar. Wat is het nu eigenlijk en waarin verschilt het van een gewone kantoorruimte? Ed Bouterse van WehaveAnyspace vertelt hierover in VJ.
Ed Bouterse, founder en owner van WehaveAnyspace: “Een full service kantooroplossing is een volledig ingerichte kantoorruimte. Je hoeft alleen nog maar je laptop mee te nemen en je kunt direct aan de slag. De ruimte is al voorzien van alles dat je nodig hebt om te werken. De full service kantooroplossingen worden aangeboden voor 1 tot wel 500 werkplekken. Daarbij is het belangrijk om te weten dat je ook bij een full service kantoorruimte je een eigen kantoor hebt met een eigen sleutel of toegangspas. Bij bijna alle aanbieders van deze kantoorruimtes heb je daardoor 24 uur per dag, 7 dagen in de week toegang tot je eigen kantoor.”
Bemande receptie en vergaderruimtes
“Een ander voordeel is dat er bij veel aanbieders van de full service kantooroplossing een bemande receptie aanwezig is. De receptionist kan bijvoorbeeld je klanten en gasten verwelkomen en pakketjes voor je kan aannemen. De receptie kan ook vergaderruimtes voor je reserveren. Een vergaderruimte heb je vaak niet de hele dag door nodig. Door alleen vergaderruimtes te reserveren als je ze echt nodig hebt, kan je dus geld besparen.”
Flexibele contracten voor kantoorruimtes
De kantoorruimtes worden verhuurd met een flexibel contract. “Je huurt niet een hele vloer, maar je huurt een privékantoor wat op dit moment bij je past. Breid je je bedrijf uit? Dan huur je eenvoudig een extra werkplek. Zo groeit je kantoor mee met je bedrijf. Daarnaast zijn er full service kantooroplossingen met een huurperiode van minimaal 1 maand, wat extra veel flexibiliteit biedt.”
Zijn deze kantoorruimtes duurder? Als je naar de kosten van een volledig verzorgde kantoorruimte kijkt, moet men ook kijken naar de voordelen die het biedt:
-Er is een bemande receptie aanwezig
-Je betaalt alleen voor de vergaderruimtes als je ze nodig hebt
-Je betaalt alleen voor de werkplekken die je nodig hebt
-Je ontvangt slechts één overzichtelijke factuur, in plaats van dat je alle leveranciers apart moet betalen. Dit scheelt in je administratie
-Faciliteiten als internet, telefoon, koffie, thee en gas, water en licht worden voor je geregeld, daar hoef je je dus geen zorgen over te maken.
-Je huurt een volledig ingerichte kantoorruimte. Je hoeft dus zelf geen bureaus of bureaustoelen aan te schaffen.
Bouterse: "Daarnaast zijn er vaak ook restaurants, fitnesszalen of koffiecorners in het gebouw aanwezig. Je hoeft de deur dus niet meer uit. Ook werken er natuurlijk veel andere ondernemers in het gebouw, waarmee je tijdens de lunch, de borrel op vrijdagmiddag of tijdens een van de vele georganiseerde events kan netwerken."
Full service kantooroplossingen zijn volgens WehaveAnyspace ideaal voor ondernemers die op zoek zijn naar volledig verzorgde kantoorruimtes en zich niet bezig willen houden met het regelen van de faciliteiten. “Daarnaast is het ook een ideale oplossing voor tijdelijke projecten”, zo besluit Bouterse.
Geïnteresseerd in full serviced kantoorruimtes? Hebben we je interesse gewekt of wil je graag meer informatie? Neem contact met ons op om je wensen door te spreken. Samen kijken we voor hoeveel personen je iets zoekt en hoe lang je de kantoorruimte wilt huren. Mail naar ed@wehaveanyspace.com.
Laatste nieuws
- 31-05-2024 16:50 Regiokantoor BPD Zuid verhuist naar Melkfabriek in De Caai in Eindhoven
- 31-05-2024 16:09 Nieuwe winkel 'Jouw Plekje' opent binnenkort in Zoetermeer
- 31-05-2024 15:46 Van Zeeburg Luimes & Lebbink Makelaars sluit zich aan bij Ten Hag Makelaars
- 31-05-2024 15:30 BPI Vastgoed verkoopt veertien bedrijfsunits in Oud-Beijerland
- 31-05-2024 14:25 Colliers versterkt kantorenteam met drie nieuwe medewerkers
- 31-05-2024 11:56 Ekowood Houses: 'Niet het wiel opnieuw uitvinden, maar concept perfectioneren'
- 31-05-2024 11:30 Michiel de Bruine wordt nieuwe coo van Vesteda
- 31-05-2024 11:20 Altera contracteert P1 voor parkeerbeheer in Houten
- 31-05-2024 10:58 Na bezwaren aanpassingen aan nieuwbouwproject Horsterhoeve in Ermelo
- 31-05-2024 10:44 Plannen voor 124 nieuwe woningen in Gilze en Rijen
- 31-05-2024 10:21 KCI the Engineers verhuist naar kantoorgebouw in Rotterdam Brainpark II
- 31-05-2024 10:18 Koffiemerk Wakuli opent drie nieuwe winkels
- 31-05-2024 10:16 Bestemmingsplan voormalige Pendorp in Alkmaar klaar voor vaststelling
- 31-05-2024 10:07 Diederick de Vidal de St. Germain naar Kroonenberg Groep
- 31-05-2024 09:44 Trainingscomplex ADO Den Haag verhuist definitief naar Zuiderpark
- 31-05-2024 06:00 Radio VJ: Bart Vink (gemeente Amsterdam): ‘Wij doen ons best om zo min mogelijk regels op te leggen’
- 30-05-2024 18:12 Provincie Zuid-Holland ziet af van betaalbaarheidseis van 40 procent sociaal
- 30-05-2024 16:36 Uitspraak Hoge Raad in box 3-zaken op 6 juni
- 30-05-2024 16:14 7.800 m2 huur verlengd in H-Park Hilversum
- 30-05-2024 15:47 DGBC lanceert handreiking over scope 3-emissies voor bouwsector
- 30-05-2024 14:20 Flexwoningen bieden dé oplossing voor knellende huisvestingsvragen
- 30-05-2024 12:47 Storebox huurt 335 m2 bedrijfsruimte in Rotterdam
- 30-05-2024 12:33 Raad van State geeft groen licht voor 1150 woningen in HiIversum
- 30-05-2024 12:27 Komende twintig jaar 60.000 woningen op grond Rijksvastgoedbedrijf in Flevoland
- 30-05-2024 12:03 D-reizen opent winkel in Marktveldplein in Vught
- 30-05-2024 11:43 Altera's research manager Kees van der Meulen met pensioen
Reacties
Om te kunnen reageren moet u zijn ingelogd. Klik hier om in te loggen.