Woningproject goed verkocht dankzij slimme inzet van online display advertising



Afgelopen 16 april is de verkoop en de bouw van het Amsterdamse woningproject 1018 van start gegaan. MASC Company ontwikkelde de nieuwe identiteit en bijbehorende aanpak en naamgeving ‘1018’, vernoemd naar de postcode van de Amsterdamse Czaar Peterbuurt. Dankzij deze aanpak werd in korte tijd de helft van alle 88 beschikbare koopwoningen en penthouses verkocht.

Project 1018, een ontwikkeling van M.J. de Nijs Projectontwikkeling en Hoorne Vastgoed, omvat 88 woningen variërend van comfortabele studio’s en appartementen tot exclusieve penthouses. Robert Jan Mansholt, managing director van MASC Company legt uit: “De start verkoop is door circa 150 mensen bezocht en inmiddels is 50% verkocht. Dit succes is mede te danken aan de directe inzet van Online Display Advertising.” 

MASC Company heeft in samenwerking met OSRE, gespecialiseerd in het online ‘targeten’ van potentiële kopers, al voor de start verkoop een Display Campagne uitgerold. “Hiermee is bekendheid gegeven aan het woonaanbod en ‘1018’ als brand, met name in de regio Amsterdam”, aldus Mansholt. 

De campagne loopt nu vijf maanden. In deze tijd zijn 2 miljoen impressies geserveerd, wat geleid heeft tot 4.000 kwalitatieve bezoekers op de projectsite. Dit is een CTR (Click Through Rate) van 0,2 . Mansholt: “Tot op heden hebben 117 bezoekers hun naam- en adresgegevens achtergelaten op de site, een prachtig aantal waar zowel opdrachtgever Hoorne Vastgoed/ M.J. De Nijs, OSRE als wij erg tevreden over zijn.” 

Neem gerust contact met Robert Jan Mansholt via robertjan@masccompany.nl op als u meer wilt weten over deze case of advies wilt voor uw eigen businesscase. Ook op www.masccompany.nl is meer te lezen. 



Reacties


Laatste nieuws