The Voice of Holland van de bouw

 
Hoe kan de bouw kostprijsverlaging krijgen door innovaties en schaalomvang? Die vraag stond centraal bij de sessie die het Genootschap Strategie en Visie in de Bouw (GSVB) donderdag organiseerde. Toen Arthur Lippus, programma manager innovatie bij woningcorporatie Portaal, met vrouw en dochters op de bank the Voice of Holland zat te kijken, kreeg hij een ingeving die een baanbrekend concept zou opleveren. “Ik wil de Ikea van corporaties zijn.”

Verder lezen?

U kunt het artikel niet volledig lezen omdat u nog niet bent ingelogd. Log in of word abonnee van Vastgoedjournaal.nl. U en uw collega's krijgen toegang tot al het nieuws, interviews en achtergronden. Uw onderneming zal tevens elke werkdag de populaire nieuwsbrief ontvangen.

Abonnement afsluitenInloggen

Of wilt u dagelijks onze gratis nieuwsbrief ontvangen? Klik dan op deze link.



Reacties


Laatste nieuws