Leegstaande winkelpanden krijgen keurmerk

Vanaf 1 september gaat de campagne 'Goed voorbereid ondernemen in winkelgebieden' van start in de regio's waar Streetwise, een onafhankelijke organisatie die ondernemers begeleidt, haar aanpak actief inzet voor meer dynamiek en minder winkelleegstand.

De aftrap van de campagne zal plaatsvinden in Parkstad Limburg en in het centrum van Sittard. De campagne is erop gericht starters, ervaren ondernemers en vastgoedpartijen te informeren over de kansen voor (nieuw) ondernemerschap in winkelgebieden.

Verder lezen?

U kunt het artikel niet volledig lezen omdat u nog niet bent ingelogd. Log in of word abonnee van Vastgoedjournaal.nl. U en uw collega's krijgen toegang tot al het nieuws, interviews en achtergronden. Uw onderneming zal tevens elke werkdag de populaire nieuwsbrief ontvangen.

Abonnement afsluitenInloggen

Of wilt u dagelijks onze gratis nieuwsbrief ontvangen? Klik dan op deze link.



Reacties


Laatste nieuws