Winkelspecialisten: Percentage onlinebestedingen wordt schromelijk overdreven

Sinds jaar en dag publiceert branchevereniging Thuiswinkel.org het aandeel onlinebestedingen. Dus het percentage ‘online’ ten opzichte van de totale (online én fysieke) bestedingen. Bij het maken van deze berekening werkt Thuiswinkel.org samen met marktonderzoeker GfK.

Het percentage ‘online’ is vanaf de start van de publicaties in de ogen van winkelspecialisten als Hans van Tellingen (Strabo), Gerard Zandbergen (Locatus) en Joost de Baaij (Syntrus Achmea Real Estate & Finance) nogal overdreven. In dit artikel zetten zij hun bezwaren uiteen.  

Verder lezen?

U kunt het artikel niet volledig lezen omdat u nog niet bent ingelogd. Log in of word abonnee van Vastgoedjournaal.nl. U en uw collega's krijgen toegang tot al het nieuws, interviews en achtergronden. Uw onderneming zal tevens elke werkdag de populaire nieuwsbrief ontvangen.

Abonnement afsluitenInloggen

Of wilt u dagelijks onze gratis nieuwsbrief ontvangen? Klik dan op deze link.



Reacties


Laatste nieuws