Wie helpt De Tuinen aan nieuwe locaties voor uitbreiding?

Terwijl in het land de retailers bijna bij bosjes omvallen gaat het met De Tuinen juist de hele andere kant op. De Tuinen is één van de weinige retailbedrijven die op dit moment winst maakt en blijft uitbreiden. Dit retailconcern wil haar winkelbestand in Nederland binnen drie jaar uitbreiden met ruim 100 winkels, naar 250 vestigingen.

Wat is het geheim van dit succes? En aan welke eisen moeten de nieuwe locaties voldoen? VJ vroeg dit en meer aan Nienke Ooms, marketing executive De Tuinen.

Verder lezen?

U kunt het artikel niet volledig lezen omdat u nog niet bent ingelogd. Log in of word abonnee van Vastgoedjournaal.nl. U en uw collega's krijgen toegang tot al het nieuws, interviews en achtergronden. Uw onderneming zal tevens elke werkdag de populaire nieuwsbrief ontvangen.

Abonnement afsluitenInloggen

Of wilt u dagelijks onze gratis nieuwsbrief ontvangen? Klik dan op deze link.



Reacties


Laatste nieuws