Onderzoek: Primark-effect leidt tot extra bezoekers en extra bestedingen

De toekomst voor fysieke winkels is een zonnige. In ieder geval voor een aantal. Het negativisme van de onheilspredikers die het einde van de winkels voorspellen. Ja, het is helder: de winkelmarkt is dynamisch. Uiterst dynamisch zelfs. Er verdwijnen winkels. En zelfs complete formules. Maar er komen ook nieuwe winkels en formules bij.

Dat schrijven onderzoekers Hans van Tellingen (Strabo) en Rien Romijn (Seinpost Adviesbureau). In hun uitgebreide artikel zetten zij de positieve effecten van de komst van de Ierse discountkledingketen Primark in Nederland op een rij.  

Verder lezen?

U kunt het artikel niet volledig lezen omdat u nog niet bent ingelogd. Log in of word abonnee van Vastgoedjournaal.nl. U en uw collega's krijgen toegang tot al het nieuws, interviews en achtergronden. Uw onderneming zal tevens elke werkdag de populaire nieuwsbrief ontvangen.

Abonnement afsluitenInloggen

Of wilt u dagelijks onze gratis nieuwsbrief ontvangen? Klik dan op deze link.



Reacties


Laatste nieuws