ABN Amro: Bouw heeft baat bij inschakeling social media

De bouwsector zou meer gebruik moeten maken van de mogelijkheden van social media. De verschillende schakels in de doorgaans lange bouwketen krijgen met social media de kans om sneller met elkaar te ‘praten’. Dat is in het voordeel van gebruiker, bouwer en opdrachtgever. Dat concludeert ABN Amro in een 21-pagina’s tellend onderzoek ‘social media in de bouw’.

Log in voor de zes stappen strategie voor bouwers die actief willen zijn in social media plus link naar het onderzoek.

Lees ook: Heembouw wint Industrial Social Media Award

Verder lezen?

U kunt het artikel niet volledig lezen omdat u nog niet bent ingelogd. Log in of word abonnee van Vastgoedjournaal.nl. U en uw collega's krijgen toegang tot al het nieuws, interviews en achtergronden. Uw onderneming zal tevens elke werkdag de populaire nieuwsbrief ontvangen.

Abonnement afsluitenInloggen

Of wilt u dagelijks onze gratis nieuwsbrief ontvangen? Klik dan op deze link.



Reacties


Laatste nieuws