'We zullen weer moeten luisteren naar bewoners en gebruikers'

Dat de tijd voorbij is dat ontwikkelaars op de bluf honderden eenvormige woningen in een weiland konden neerzetten, is geen nieuws meer. Bewoners en (eind)gebruikers vragen steeds meer voor een tailor made aanpak. Behalve goed luisteren naar deze wensen past hier ook een nieuwe marketingcommunicatie bij die de publiciteit op een effectieve manier weet aan te sturen. Marketingstrateeg en communicatieadviseur Robert Jan Mansholt van M.A.S.C. Company zet zijn visie uiteen.

Verder lezen?

U kunt het artikel niet volledig lezen omdat u nog niet bent ingelogd. Log in of word abonnee van Vastgoedjournaal.nl. U en uw collega's krijgen toegang tot al het nieuws, interviews en achtergronden. Uw onderneming zal tevens elke werkdag de populaire nieuwsbrief ontvangen.

Abonnement afsluitenInloggen

Of wilt u dagelijks onze gratis nieuwsbrief ontvangen? Klik dan op deze link.



Reacties


Laatste nieuws