Waal geeft een kijkje in de klantreis

Wij leveren graag de beste prestatie voor de consument. Dat is ons uitgangspunt, op alle projecten. Ons proces draait om het leveren van maatwerk. En dat kan alleen als je bereid bent naast de klant te gaan staan, deze persoonlijk te begeleiden en de processen er omheen zó in te richten dat ze, weliswaar onopvallend, maximaal aansluiten op het realiseren van de klantwens. We hebben de klantreis verfilmd. De persoonlijke woonwens van Willem & Lisa wordt samen met onze woonconsultant waargemaakt. Aldus Waal.

Het belangrijkste onderdeel in de klantreis is goede begeleiding. Het kopen van een woning is een feest, het op maat maken daarvan ook. Het proces wordt doorlopen met een woonconsultant. Deze woonconsultant is contactpersoon voor alle maatwerkwensen, begeleidt de klant van a tot z, verzorgt de maatwerkgegevens en –tekeningen, zorgt voor de communicatie en correspondentie, op papier en via social media en organiseert kijkmiddagen op de bouw.

Persoonlijk contact is bij Waal erg belangrijk. In een persoonlijk gesprek, met bij voorkeur een 3D-BIM model van de woning op het scherm, bereiken we maximaal resultaat. Wensen worden besproken en kunnen direct worden vertaald op het beeldscherm. Juist het in gesprek gaan over de manier van leven, de wensen in en om de woning en de wensen in aanpassing van product, indeling en afwerking van een woning helpen de koper bij het maken van keuzes.

Het 3D-BIM model is de informatiedrager bij uitstek. Omdat er per woning een model wordt gehanteerd, is Waal in staat elke woning geheel op maat te realiseren. “We benaderen een woning als een project. Maatwerk is de ‘standaard’: flexibel en betaalbaar. Door maatwerk als standaard te zien, behoren verplaatsingskosten tot het verleden en dat is voor de koper mooi meegenomen.”

Voor keukens, tegels en sanitair werken we samen met de beste showrooms. Wat maakt een showroom tot een goede showroom? Het gaat daarbij vooral om keuzemogelijkheden, klantbenadering, snelheid, flexibiliteit, betaalbaarheid en informatieverwerking. Belangrijk is dat kopers zich welkom voelen, juist worden benaderd en geïnformeerd, voldoende tijd krijgen om keuzes te maken etcetera. De totale beleving van de klant moet top zijn!

Bekijk hier de klantreis van Willem en Lisa:

Een bijdrage van Waal.



Reacties


Laatste nieuws