Contentory: ‘Marktverandering betekent behoefte in marketinginzicht van winkelgebieden’

Duidelijke positionering en propositie van een winkelgebied is steeds belangrijker. De markt vraagt om aanpassingen door de veranderende consument die een andere benadering wil, maar ook Retail2020 speelt een rol. Om hierop in te spelen heeft Contentory een marketing dashboard ontwikkeld voor hun opdrachtgevers. Wat betekent dit? En is hier daadwerkelijk behoefte aan?

We spraken hierover met Anita Bleij, business unit manager winkelgebieden bij Contentory.

Verder lezen?

U kunt het artikel niet volledig lezen omdat u nog niet bent ingelogd. Log in of word abonnee van Vastgoedjournaal.nl. U en uw collega's krijgen toegang tot al het nieuws, interviews en achtergronden. Uw onderneming zal tevens elke werkdag de populaire nieuwsbrief ontvangen.

Abonnement afsluitenInloggen

Of wilt u dagelijks onze gratis nieuwsbrief ontvangen? Klik dan op deze link.



Reacties


Laatste nieuws