Vastgoedbeurs PROVADA maakt thema’s voor volgende editie bekend

De jaarlijks terugkerende vastgoedbeurs PROVADA heeft voor de editie volgend jaar (2-4 juni 2015) al de thema’s klaarliggen. Zo is ‘(RE)Building the Business’ het hoofdthema. Naast het hoofdthema zijn ook de dagthema’s bekend: Innovatie – Verleiding – Authenticiteit.

(RE) Building staat voor het vakgebied: vastgoed en voor de (her)ontwikkeling en het (her)bouwen van onze woon-, werk- en leefomgeving. Anticiperen op de ingeslagen veranderingen en weer bouwen aan de toekomst.

Voor het bepalen van de dagthema's (Innovatie, Verleiding en Authenticiteit) worden een aantal "rondetafelgesprekken" georganiseerd voor hoofden van researchafdelingen. De dagthema’s zullen in samenwerking met de standhouders breed doorgevoerd worden tijdens de beursdagen.

De programmering van de dagen:
Dinsdag 2 juni: Innovatie De vastgoedsector wordt gezien als een traditionele sector. Niets is minder waar. Het gebruik van 3D-printing, Big Data, duurzaamheid, maar ook procesversnelling, samenwerking met andere sectoren en veranderende rollen zorgen voor innovatie.

Woensdag 3 juni: Verleiding Huurders of kopers van winkels, kantoren, woningen en ander vastgoed komen niet meer van zelf. Hoe onderscheid je je van de concurrenten en hoe verleid je de klant? Een glijbaan in je kantoor of een dak op je winkelcentrum is niet meer genoeg.

Donderdag 4 juni: Authenticiteit Het nieuwe werken, kopen via internet, ze lijken allemaal onomkeerbaar. Er komen echter steeds vaker voorbeelden die dwars tegen die trends in gaan. De persoonlijke benadering versus individualisering. Werknemers die juist wel op een kantoor met elkaar willen werken, mensen die elkaar in publieke gebouwen opzoeken.

PROVADA 2015 vindt plaats op 2, 3 en 4 juni in de Amsterdam RAI.



Reacties


Laatste nieuws